воскресенье, 7 июня 2015 г.

Літній блог хоп від Spellbinders UA. Card Creator + Подарунки!

Привіт, мої чудові чарівниці)
Сьогодні вирішила написати рідною мовою, бо не можна пройти повз чудовий Блог-хоп від Spellbinders UA) 

Оскільки я поки що напочатку свого творчого шляху і мені посміхнулася вдача (а точніше Снігуронька - Таня Дудкіна, і я виграла свій любий Біг Шот), то і кількість ножів в мене мінімальна. Але першими ножами були фігурні кола саме від Spellbinders. Я їх дуже люблю, бо вони мене виручали і виручають зараз. Звичайно хочеться постійно більше і більше, а значить роки за два буде в мене ціла купа чудових ножиків)

Ножів з лінійки Card Creator в мене поки що нема. Але мріяти корисно) Мріїі приречені на здійснення)

Дівчата роблять чарівні роботи, тому знайдіть хвилиночку та й зазирніть до них на вогник)

Умови участі прості:
Щоб взяти участь у розіграші подарунку, будь ласка, розмістіть у своєму блозі та/або соціальній мережі (Facebook, Вконтакті, Instagram) запис про наш блог хоп, банер блог хопу, дайте посилання на Spellbinders UA www.spellbinders.com.ua та розкажіть нам чи є у вас ножі Card Creator! Прохання по закінченню конкурсу посилання та записи не видаляти.
Посилання приймаються до 15-го червня включно. Переможець буде оголошений 18-го червня на сайті Spellbinders UA. Якщо ви приймали участь у попередньому блог хопі і по його закінченню видалили запис у своєму блозі/соціальній мережі цього разу ви не будете допущені до розіграшу подарунку.
В розіграші подарунку можуть приймати участь лише жителі України. Подарунок буде надіслано за кошти Spellbinders UA на вказану переможцем адресу по Україні.
Отже, бажаю собі та вам вдачі, натхнення і сонячного літа)

Комментариев нет:

Отправить комментарий